BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 8 aprilie 2010

Timpul ?


A trecut si timpul cand mi-l pierdeam cu persoanele care ma trageau in jos..a trecut si timpul in care mi-am dat seama ca de fapt , voi sunteti aia cei mai necompletati,nu eu perfecta..
Mi-am deschis ochii si am vazut de fapt,masca , piedestalul pe care am pus de atatea ori persoanele care nu meritau..

Ce pacat...ce s-a intamplat dragilor? piedestalul pe care l-am tinut atata timp, a alunecat si s-a spart? si acum ce s-a ales de tot ceea ce ati spus dar nu ati dovedit..
Prea multe persoane la care am tinut,prea multe s-au dovedit false,in timp..
Si mie imi pare rau,ca m-am inselat in privinta multor aspecte si a multor persoane..
Dar acum,am mai multa experienta..si imi permit sa trec foarte repede peste tot..
Chiar daca ma consum,niciodata nu o fac pentru persoana nepotrivita..iar daca ma consum, este ca meritati..
Uneori cuvinte nu isi mai au rostul,si chiar daca timpul trece prin vestitele picaturi de ploaie,care le vezi intotdeauna pe geamul masinii atunci cand calatoresti... chiar si-asa , ploaia, ploaia de mesaje ce adanc cade,niciodata nu te va face sa iti dai seama unde gresesti daca nu ai vointa !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!