BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 12 aprilie 2010

Medicamente...


In ciuda saptamanii mele cu "peripetii" si cu multe medicamente din cauza faptului ca am fost racita..am descoperit oameni care sufera din anumite motive ( dragoste,plan profesional,economic..etc ) dar nu isi gasesc medicamentul potrivit,sau pur si simplu nu il au..
Medicamentul in toate aceste cazuri se presupune : sprijin,ci anume un sprijin langa tine care sa iti spuna " stop " atunci cand intreci masura si cand o iei pe un drum gresit, rabdare,rabdarea de a lasa timpul sa vindece tot,si multa personalitate..caci daca nu o ai,poti devenii un robotel usor de manipulat cu o telecomanda,adica psihicul tau slab..
Daca pana acum am invatat ca nu tot ce zboara se mananca,acum stiu ca pana ajungi la concluzia asta iti trebuie multa constiinta si multa experienta de viata..pe care nu o am in intregime la 15 ani, [ aproape 16 :D ] dar ma straduiesc sa inteleg cum e cu viata asta si cum trebuie ea inteleasa.
Cu siguranta singurul medicament de care am nevoie este intelegerea,dragostea,respectul,comunicarea,si bineinteles sa ai cu cine sa le faci,adica cu familia..
Imi pare rau daca este o postare scurta,dar la ora asta si acum nu prea am mare imaginatie..plus ca trebuie sa ma apuc de o compunere..vorbim mai incolo..pupic >:D<

7 comments:

Unknown spunea...

daca ar exista medicamente si pentru dragoste poate ar fi mult prea usor sa ne tratam ;) unde ar mai fi farmecul? ;)

ADELLE spunea...

desi daca ar fi existat,ar fi fost mai frumos,unele fete, nu ar mai fi suferit...si probabil ar fi fost mai bine...mai putine suferinte,mai putine depresii,mai putine sinucideri !

Suflet naiv spunea...

Nu exista morfina sufletului...

ADELLE spunea...

ba da,in subconstientul tau..daca esti depresiv,exista..doar daca vrei :D

ADELLE spunea...

vorbesc mai mult fictiv :) dar nu imposibil.

Suflet naiv spunea...

Peste cativa ani poate te vei cntrazice singura :P

ADELLE spunea...

deocamdata vorbesc despre ceea ce gandesc..daca ma voi contrazice sau nu,va ramane problema mea...si daca gandesc asa,spun,pentru ca e democratie..restul,se va rezolva de la sine !

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!