BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 7 aprilie 2010

Sa iertam...hai sa iertam !

Si realizez ca exista oameni care au gresit fata de noi,insa ce ne facem? Eu de exemplu nu pot ierta la infinit si ma limitez la uitare...
Trebuie sa avem putere sa trecem peste orice,insa sa nu fim luati de prosti,cum se intampla de obicei cu oamenii buni..
Vreau sa avem puterea de a trece peste capcanele vietii si sa invatam sa iubim mai intens..
Nu stiu ce sa iert mai intai..faptul ca m-a confundat si chiar nu a stiut persoana respectiva ca eu nu merit asta,sau ca natura nu l-a invatat si pe el sa fie cinstit,corect si sa nu recurga la aceste gesturi..
Vreau sa cred ca exista puterea de schimbare,dar asta doar cu ajutorul unui sprijin langa tine..
Sunt norocoasa ca am persoane,intr-adevar,putine dar care au grija de mine..care ma cizeleaza ca pe un diamant..imi explica,au rabdare.
Atunci cand voi deveni mai mare,probabil si eu as face la fel,imi place sa ajut,sa explic,sa scot o persoana dintr-o mocirla cu noroi iar apoi sa imi multumeasca sau daca nu,sa imi multumeasca candva,in gand sau cand va da de greu..
Ar fi greu de crezut cand vezi ca exista oameni care nu apreciaza nimic,sau nici macar nu cauta macar o bucatica de speranta,si sa spere ca se vor schimba..
Eu vreau sa ramanem puternici,sau eu sa raman puternica asa cum am fost pana acum ...
E frumos cand descoperi cu adevarat o persoana ca tine,care te completeaza si cu care te consulti..e asa frumos sa iti gasesti jumatatea ! si de aia eu iert toate greselile pe care le-au lasat in trecut alti amici..



0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!