BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Sentimente.


Stiu ca e bine in weekend,si de aceea nu am avut timp sa va mai scriu,sa va mai povestesc ce am mai facut...
De ieri si pana in acest moment nu am privit decat natura,m-am plimbat si am incercat sa imi pun ordine in ganduri..ca si-asa sunt rasfirate..
M-ai facut sa imi fie frica de fiecare fulg de nea pe care il priveam cu atata seninatate,acum ma face sa cred ca si el m-ar rani..
E atat de dureroasa indiferenta..
Continui sa spun ca nu meritam asa ceva..si chiar nu o merit.
Stii ce merit?sa stai departe de mine pentru ca tu ma decolorezi,ma faci sa nu stiu ce vreau si ce nu,ma faci sa ma pierd in infinitatea cerului..
Vreau,vreau sa alerg..si sa aleg fericirea..iar energia marina sa imi trezeasca simturile ascunse din locasul numit inima..

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!