BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 23 aprilie 2010

I never change,never ever change !



Niciodata nu ma voi schimba,nu voi deveni altcineva peste noapte doar pentru a impresiona .. voi ramane aceeasi : calda,vesela,doritoare de a intra in viata ta,deschisa la provocarea cuceririi unei inimi ca ale tale..
Am mai luat plasa,am zis odata ca printul esti tu , dar nu s-a dovedit asa..
Sunt niste cuvinte pe care le scriu in urma unei dezamagiri,si numai ele pot umble golul acela...
Scriu cuvinte dar in curand vor disparea si ele..
Vreau sa cos sperante,dar in curand nu voi mai avea ata..
Nepasarea,indiferenta ta ma seaca mereu.. as vrea sa lupt,sa urc un munte intreg,dar umbra persoanei tale ma indeamna sa ma arunc de pe Munte !
Ce fac ? de ce ma urmaresti intr-una si ma influentezi ba intr-un mod negativ,ba intr-un mod pozitiv ?
Nu te mai juca cu mintea mea ! Inteleg ca esti nebunia si ratiunea mea,dar mintea mea e satula de tine,sufletul meu refuza sa te mai primeasca,as vrea uneori sa-mi smulg pielea de pe maini caci ma luai cu o anumita simtire si le strangeai asa de delicat..
Imi e dor,crede-ma..
Imi e dor de o iluzie?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!