BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 2 aprilie 2010

In fiecare zi...



In fiecare zi... tu ma schimbi , in ceva mai bun,mai frumos,mai implinit...Imi aduci ambitia intr-un butoias special pentru a fi tinut in inima, imi aduci fericirea in fiecare sticluta de parfum, imi aduci un aer mai curat afara..Imi aduci fiecare raza de soare cazandu-mi pe fiecare geana..
Imi aduci TOTUL.. si nu stiu..parca sunt alta de cand esti prezent in viata mea,in fiecare zi ma rog sa nu te schimbi si sa ramai mereu langa mine...
Iti multumesc pentru toate momentele,iti multumesc pentru ca alaturi de tine am uitat de vechile experiente..
In fiecare zi ... imi dau seama cate picaturi de culoare aduci in viata mea.. si recunosc,sunt o fata NOROCOASA ca te am ! si tu la fel >:D<. te iubesc.



0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!