BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 16 aprilie 2010

Norocul..


Am fost o norocoasa,inca de la nastere,unde nu stiam cum o sa sfarsesc,si mai ales daca o sa evoluez pana in ziua de azi..
Am fost si sunt o norocoasa ca am alaturi de mine persoane pe care nu le-as putea denigra niciodata,ele sunt si vor fi mereu sprijinul meu,umarul pe care plang, si piesa de rezistenta atunci cand rad cu lacrimi,la propriu..
Sunt asa de norocoasa ca va am,incat nu prea am cuvinte sa descriu toate aceste simtiri,sentimente..
Au existat oameni care ma trageau in jos,in loc sa ma faca sa avansez,mai rau..eu regresam..
Am fost norocoasa ca cineva din anturajul meu,cel bun..care nu ma dezamageste niciodata,m-a avertizat,si ca mi-a luminat mintea..sa inteleg ca voi nu ma meritati..
Sunt asa de norocoasa ca imi pot permite sa ma asez pe iarba,sau in orice alt loc,si sa pot visa,la nesfarsit,iar din proprie imaginatie si dorinta,sa realizez lucrurile pe care mi le doresc cu adevarat..
Imi place sa cred ca sunt singura cand vine vorba de aplicarea deciziilor din viata mea,dar cineva din spatele meu ma ghideaza,si ma contureaza,asa cum imi place mie sa spun..
Va multumesc ca faceti parte din viata mea,iar cei care au facut parte din viata mea si nu au stiut sa aprecieze,iar acum regreta...asta e pedeapsa sortii si a nestiintei in cauza.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!