BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 14 aprilie 2010

Confuzie...


De ce in sufletele noastre de cele mai multe ori sunt confunzii?de ce te-am confundat prima oara cu ceea ce credeam ca esti?
De ce cautam mereu motivul asta care face parte dintr-o rutina inexplicabila,cum ca daca nu ai bani,nu esti " cool" .. daca nu iti permiti un amarat de starbucks, nu meriti sa stai in capitala fitzelor,Bucharest B-).
De ce mi se pare mereu ca te intalnesc in fiecare baiat si brusc imi dispare imaginea ta?
Confunzii sau nu,mereu vei face parte din sufletul meu, chiar daca imi place,chiar daca NU.
Te-ai intrebat de cate ori ai gresit in fata mea si de cate ori te-am iertat?
De fapt,nu sunt aici ca sa cantaresc : unde ai gresit tu,si cand am iertat eu...
Sunt aici ca sa imi gasesc niste raspunsuri,pe care tu nu mi le dai,si nu mi le-ai dat niciodata..Pentru ca nu imi datorezi nimic,si nici macar nu ai vrut asta..
Facem confuzii intre viata,zambet,speranta,IUBIRE.
De ce ne ocupam timpul?Poate pentru ca suntem intr-o clipita orbiti de minciuni,si ne dau impresia ca ne pot face fericiti..dar nu.
De cand sunt libera sunt foarte fericita,cu exceptia faptului ca am un prieten foarte bun..dar doar atat..
Fara probleme,fara intalniri,fara obligatii !
Fara baieti e asa bine..
si asta precis nu e confuzie ! :D
Si intreaba-ma de tot,ca stiu,dar jur ca nu stiam ca noi ne-am fi putut intoarce la 380 de grade..
Acum suntem..ce suntem,chiar?! doi straini ? cred ca mai rau..
Si e bine.
Daca ma regreti sau nu,asta nu stiu...pentru ca ai incetat sa spui ceva de cand ti-ai dat arama pe fatza..
Ai gasit pe cineva care a fost sincer,calm,iubitor si ce ai vrut sa demonstrezi ?
Nu mi-ai demonstrat decat ca tot timpul ai purtat o masca,iar toata " prietenia" nu a fost decat O CONFUZIE..

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!