BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 14 aprilie 2010

Te iubesc...

Am ales sa scriu aceste cuvinte,de fapt, nu pentru cineva anume,ci pentru toate persoanele care inseamna ceva pentru mine..
Te iubesc pentru ca marea nu se transforma in lacrimi si nu ajunge sa ma innece..
Te iubesc pentru ca ma imbraci in cuvinte sincere si nu cauti sa ma incarci in propria constinta cu minciuni..
Te iubesc pentru ca din foc tu faci apa si invers..
Te iubesc pentru iti simt vocea calda care ma cuprinde si de-as fi la -60 de grade Celsius.
Ai transformat stelele in luminite ale fericirii..
De cand te-am cunoscut pe tine, in ochii mei se vedea si verdele infinit al padurii,si albastrul ce inspira inaltimea .. inaltimea de a fi cat mai aproape de tine..
Imi place ca nu iti sunt indiferenta..
Te iubesc pentru toate momentele in care spui ca iti pare rau cand deschizi umbrela fara ca eu sa am vreuna..dar in adancul sufletului tu stii ca esti singurul meu protector..si de ploaie,si de soare,ninsoare..
Esti protectorul meu in fata lacrimilor,si asa vreau sa te pastrez..
Te iubesc pentru simplul fapt ca ai reusit sa ma faci sa zambesc mai mult de 3 luni,si ca nu te-ai dovedit un superficial..
Te iubesc pentru ca esti tu si cam atat,iar cand ajungi sa iubesti cu adevarat,nu mai ai nevoie de cuvinte...

2 comments:

Unknown spunea...

foarte adevarat...cand iubesti cu adevarat nu mai ai nevoie de cuvinte ;)

ADELLE spunea...

multumesc frumos :-*

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!