BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Ultimele cuvinte, pentru noi, doi straini...

Si da,ultimele cuvinte, pentru noi.. altele nu o sa mai scriu,pentru ca prefer sa uit. Pentru noi ar fi putut exista orice..eram dispusa sa raman cu tine, dar nu am vrut niciodata sa fiu luata de proasta..asta nu.
Am tinut la tine,dar acum nu mai e la fel.. nu mai e nimic la fel de cand nu mai esti tu ..
Adevarat este ca e mai bine asa..
Am vrut sa te ajut, dar nu s-a putut..
Poate si eu sunt de vina..
Urasc ca acum scriu despre tine... dar cateodata imi aduc aminte de tine, sincera sa fiu imi lipseste sa ma amuz de toate cuvintele pe care le spuneai si chiar sperai ca asa sunt..desi nu erau ..stii prea bine.
Oare de ce nu pot sa fiu si eu ca fiecare fata? careia sa nu ii pese de trecut.. de tot ce a inconjurat-o si la tot ceea ce a tinut..
Doare atunci cand ajuti pe cineva tot parcursul " drumului " si in schimb ce primesti ? umilinta,suferinta..
Bine ca am trecut peste asta,dar nu uit asa usor..
Nu meritam nimic din toate astea...ce am primit mai exact? numai minciuni si vad ca inca negi ca nu a fost asa..
Orgoliul de barbat normal,exista..doar nu mi-ai da dreptate,desi stii ca e asa..
De ce nu vii in fata mea si imi zici ca nu e adevarat? de ce ai tacut ? Pentru ca da,asa e.. cum spun eu
..
Si stii si tu ca inainte sa fiu "ingerul tau " am fost mai intai prietena, pentru ca iti ofeream sprijin si sfaturi,bune sau nu .. nu contau. Inainte sa iti fiu prietena,am fost colegi la activitati,inainte sa iti fiu prietena in adevaratul sens,am vorbit pe mess, si inainte, inainte de astea,am fost altceva,si de fiecare data o amica in care puteai sa ai incredere.Ai putea si acum,doar ca nu mai vreau....astazi esti si sunt doar o bucata de hartie rupta dintr-un caiet al viselor.. E mai bine asa..
Si ca sa iti raspund la comentarii..pe care le faci aici,pe blog..desi crezi ca nu te cunosc,nu te mai ascunde,si spune-mi in fata,intreaba-ma in fata daca te intereseaza asa de tare cum o duc, cum imi mai merge,de cine m-am indragostit.
Nu mai incerca sa te ascunzi dupa "deget" si facandu-ti alte id-uri,alte identitati ca sa ma enervezi.
Nu faci decat sa imi demonstrezi ce am pierdut..
UN PREFACUT care nici macar nu joaca bine rolul de actor...Crezi ca nu stiu cum te exprimi? crezi ? Crezi PROST !
asta e ceea ce cred despre tine in momentul de fata !

Pentru noi,astazi .. doar un jurnal necreeat.
Pentru noi, doar un simplu gand unul spre celalalt si purtat de vant..
Pentru noi ar fi putut fi ceva frumos,nu pot sa cred ca ai fost asa de superficial.
Stii ce? erai plin de defecte dar invatasem sa te accept si-asa..dar pana la urma toate au o limita..
De aia fac atatea articole despre tine, ca sa imi explic poate motivul tau de a-ti bate joc.
Esti bucuros ca nu mai fac parte din viata ta? cred...
Gata ! nu te mai streseaza nimeni acum, si nu te mai ia nici de sot :)) .. de parca mergeam atat de departe,ai o imaginatie extraordinara.
Nu scriu despre tine asa, doar sa crezi cat de important esti..
Nu esti si nici nu ai fost...prea tare !
Da, stiu sa iubesc oamenii,sa ii apreciez,dar inca sustin ca nu am avut ce sa apreciez inafara de minciunile pe care ,chiar si tu le credeai...
Pentru noi, repet,nu a mai ramas decat o amintire stearsa..
Regrete....sau nu,raman de vazut...


P.s : scriu aici,ca sigur citesti,iar toate astea,spuse indirect,dor mai tare... si daca nu te intereseaza asa tare, de ce lasi mesaje ? de ce, de ce?! Nu ma atinge cu nimic ceea ce scrii... si mai esti si ironic pe deasupra.. daca eram fraiera si credeam ca tot ce zboara se mananca, ma pacaleai demult.. dar nu s-a intamplat asa,ti-a esuat. Iti pare rau ? Mie nu ! Si cu asta sper sa intelegi : sa nu ma mai cauti, sa nu mai lasi mesaje,sa nu mai citesti,sa uiti unde stau,unde invat, ce id de messenger am, ce hi5, ce telefon,TOTUL! Vreau sa uit de tine,intelegi ? vreau sa uit de tot,pentru ca nu ma bucura cu nimic amintirea ta,nici macar prezenta virtuala in lista mea de prieteni.. nimic!
Doar ca nu ma lasi sa fac asta,si inca insisti, cu mesaje, dandu-te de fapt altcineva, nu mai are rost sa ma repet,mesajul e acelasi : uita-ma !


0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!