BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 11 aprilie 2010

Oamenii..deghizati din nastere ! sau nu.


Da,cum spuneam intr-o postare anterioara..legata de aparente..e cert ca unii oameni chiar se nasc cu ele,adica..din fabricatie ! te fascineaza inca de la inceput devenind chiar apropiati de tine, iti capteaza toata atentia,si la final ce faci? iti dai seama ca intreaga masca de om " bun " s-a dus pe apa sambetei..
Da,acestia chiar se nasc cu talentul asta de a insela privinta tuturor..si asta nu pentru ca nu sunt educati,asta pentru ca asa vor ei sa fie..in mare parte.
Am cunoscut si eu persoane de astea,si am spus intotdeauna ca cel mai bine sa fi natural,sa nu fi la inceput o persoana iar la final,cand toate cartile s-au dat pe fata,sa iti iei " bagajelul " cu tot cu interesul pe care l-ai avut alaturi de o persoana si sa iti arati arama !
Urasc cel mai mult cand dau de persoane din acestea..
Si chiar ma intreb,intr-una..de ce aleg asta..Oare chiar asa le place,sau sunt bolnavi ? :))
Si daca ii intrebi "DE CE " mai au tupeul si nerusinarea sa dea vina pe tine,ca din pricina ta s-a ajuns la discutii neprimordiale..si cum de iti permiti sa ii ceri explicatii?
Sunt tot felul de specii..mai rar,oameni sinceri si bucurosi ca faci parte din viata lor..
Imi pare rau ca am dat peste oameni de astia,sau poate ati dat,dar totodata ma bucur ca am avut capacitatea sa fac diferente si sa zic " Stop joc ! " ..
Am nevoie de persoane care ma iubesc sincer,care ma apreciaza si care ma indruma indiferent de cate greseli fac !
Pentru ca mi-am iubit viata,inca de la nastere unde am avut 1 kg 500 ( poate nu ma credeti,dar asa e ).. inca de la nastere,m-am luptat sa supravietuiesc,si am reusit,datorita familiei mele,persoanele cele mai importante din viata mea .. si datorita acestui fapt,nu am lasat tot felul de persoane sa ramana in viata mea, in spatiul meu,sa ma sufoce cu afirmatii false,cu sentimente si mai false,si etc.
Nu v-am inteles , si nici nu va voi intelege vreodata.Am sentimente fata de voi,oamenii de aceasta factura,pierduti in spatiu,necontrolati fata de propriile principii ..si cum spuneam,singurul sentiment pe care il am fata de voi este acela de mila !
Nu am afirmat si nici nu voi afirma ca eu sunt vreo perfecta,dar nu mint, si stiu sa tin cu dreptatea..si chiar sa o iubesc !


Pe curand !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!