BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Dorinte..


Imi doresc multe... cel mai mult imi doresc sa am fericire..
Imi doresc sa nu mai existe rautatea,interesul
Cel mai mult imi doresc sa fiu iubita..Sa nu mai tanjesc dupa fericirea altora, imi doresc sa fiu plimbata de catre un suflet bun spre tara fericirii si spre tara acolo unde totul este posibil.
De ce nu mai incepe odata viata si la mine ? de ce toata lumea trebuie sa fie implinita,tanara,fericita, iar eu sa tanjesc?
Nu e asa ca v-ati intrebat mereu?
De aia imi urasc varsta..
Oscilez in multe la varsta asta..
Vreau stralucire,soare..naturalete.
Vreau pe cineva care sa ma imbratiseze cu toata fiinta si sa imi spuna cat de importanta sunt.
Vreau sa ating aproape de perfectiune,cel putin in comportament..

Vreau sa fiu regretata, vreau sa las amprente mari in sufletele oamenilor..
Vreau...vreau .. sa fiu eu si sa nu ma schimbe nimic si nimeni..
As vrea sa ma iei in adierea vantului pe malul marii si sa imi zici cat de speciala sunt, vreau simplitate,vreau magie,farmec..
Vreau sa nu te schimbi niciodata si sa ramai langa mine..
Vreau sa uit trecutul si sa intampin viitorul cu bucurii..
Vreau sa imi fac viata frumoasa.
Sunt o gramada de dorinte,pe care nu sunt sigura 100% ca se vor indeplini,dar cel putin speranta nu moare..Nu la mine.
Imi doresc sa fiu nemuritoare, nu vreau sa ma satur de viata,vreau sa ii gust aroma si sa ma imbat cu ea.
Vreau sa cant, sa exprim ce simt,vreau sa iti fac o piesa..ca sa vezi cat de mult insemni..
Vreau ca pentru familia mea,sa fiu in centrul atentiei,sa ma sustina asa cum a facut pana acum.
Vreau sa fac 18 ani, poate dorinta cea mai mare a mea..si sa ma opresc acolo..
Vreau sa raman tanara si frumoasa..
Dar vreau sa gasesc un print care sa ma iubeasca batrana si urata :))..
Vreau sa imi pastrez prietenii.. si ei sa ma pastreze pe mine.
Sa nu ne indepartam niciodata..
Vreau ca muntele dragostei noastre sa nu se prabuseasca niciodata..
Vreau,vreau sa simt mangaierea ta pe pometii mei rosiatici ..vreau ca genele tale sa tina locul unor fluturi zburand pe fruntea mea..

Vreau sa traiesc o viata numai si numai pentru tine,pentru ca tu ai dat vietii mele un sens !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!