BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 6 aprilie 2010

Moda,haine de firma,sau second hand..



Nu cred ca pentru a te simtii bine in ceva trebuie sa fie neaparat de firma...dar stiti cum e acum ,daca nu esti imbracat de firma,nu esti cool ;;)
E o prostie... Nu e ca si cand nu ne-am permite macar un tricou de la amarata de firma Zara sau Stradivarius,Bershka,etc..
De exemplu cand iti iei ceva trebuie sa iti placa,sa te simti bine,si sa fie de calitate...nu neaparat eticheta conteaza...
Hainele de firme nu prea le port...am o pereche de jeansi D&G,pe care ii port rar,pentru ca nu imi place sa ies din tipare...Intotdeauna nu am privit cu ochi buni tipele alea care arata ca au,si ca ele pot,si ca ele sunt " cul " :))
Acum depinde de persoana,daca stau sa comentez despre Monica Columbeanu,nu as termina niciodata,toata lumea stie ca e doar o ajunsa... care s-a vazut peste noapte celebra :D. Nici nu ar mai avea rost...
Despre Simona Senzual, cica...ce sa mai zicem :D NO COMMENT !
Imi plac persoanele modeste care au , dar nu arata... decat foarte discret,prin rafinament si clasa... de bun simt.
Ca pentru a fi cu adevarat respectat conteaza sufletul,si nu exteriorul..
Frumusetea si hainele nu vor fi pe vecie... se duc toate,cu timpul,dar sufletul este pentru totdeauna o comoara..
Voi faceti cum vreti,dar asta e apreciat in general de persoanele,care,bineinteles nu au fite..si care inteleg lucrurile altfel,intr-un mod normal..

Acum este problema voastra daca sunteti fitosi si cu un suflet bun :D . Succes in toate :* !



0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!