BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 16 aprilie 2010

De ce insisti ?


De ce insisti sa te primesc in viata mea ca pe un catel amarat care unde nu are unde sa doarma si vine la ultima persoana de care este sigur ca il primeste?
De ce regreti acum si nu ai fost suficient de matur incat sa iti dai seama ca dupa un pas gresit,doua,noua...ma vei pierde?
De ce? Nu da vina pe natura omeneasca de a gresii..
ca nu merge asa..
Au fost prea multe..si s-a terminat..
De ce imi vrei inapoi zambetul sincer pe care il ofeream cu atata seninatate in fiecare zi ? De ce vrei sfaturile mele " nefolositoare " din nou pentru a fi linistit psihic ?
Nu sunt speciala si chiar daca am afirmat asta vreodata a fost chiar pe bune dreptate,doar de aia am cei mai buni prieteni din lume..sunt pur si simplu o fata care spera in fericire absoluta, in vise eterne, intr-o cascada cu bunatate care nu va inceta niciodata sa secatuiasca ..
Nu mai insista sa te convingi intr-adevar ca iti lipsesc si ca fara mine nu mai e la fel..ca nu va merge ! Am tinut atat de mult la tine, dar limita are si ea o limita.
Gata,next ! vorba lui Botezatu. :)):*

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!