BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Simple Momente...


Sunt momente in viata cand ai vrea sa arati lumii ce faci,ce realizezi,ce frumoasa e viata ta. As vrea sa cred ca nu sunt singura care are parte si de momente bune,perfecte, dar si de momente dureroase,triste..
Incerc sa ma impart intre ramurile vietii cu bune si rele, incerc sa ma resemnez ca odata am crezut in ceva care pana la urma s-a sfarsit..
Imi savurez cafeaua sau sucul de dimineata gandindu-ma ca maine e o alta zi, o alta speranta..
Vreau sa am o viata plina de sens si de sentiment..pur , elogios..
Muzica ma face sa zbor, sa am momente de glorie, de libertate,scrisul,tot asa...
Machiajul la fel,sa ma exprim prin culori, sa simt ca traiesc.


Vreau s-o iau de la capat,sa dau restart la toate momentele frumoase si sa se multiplice..
Vreau sa zburam impreuna spre norii pufosi ai vietii,sa ne indreptam spre un drum interminabil , vreau sa realizez cat de mult m-am atasat de tine,si asta,fara sa vreau ..
Sunt momente,ca acesta cand vad ca traiesc si cand imi dau seama ca viata nu e facuta doar pentru a fi traita si atat ci si pentru a trage concluzii, de a invata,de a avansa.
In fiecare moment imi doresc sa fiu o prezenta pe care sa nu o uiti,sa simti ca am facut ceva pentru tine,candva..
Probabil am reusit,dar orgoliul ocupa un loc mult prea inalt pentru a recunoaste ca mi-am pus amprenta in sufletul tau..

Momente..toate astea s-au dus, si se vor intoarce.
Vreau sa ma duc cu tine spre paradis si sa ma intorc spre multitudinea de culori ce este intr-o stare dinamica,in suflet.
Aminteste-ti ce frumoasa e viata si ca nu merita nimeni sa iti pierzi timpul regretand...
Probabil si eu am regrete,si as vrea uneori sa ma arunc intr-un lac, sa ma spal de toate momentele in care simteam ca fac ceva dar era in zadar..
Sunt momente,si probabil tot vor fi, alaturi de tine,de persoanele care inseamna ceva...Si ele inseamna ceva doar datorita faptului ca ai petrecut Momente frumoase cu ele, si le multumesc ca exista .

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!