BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 5 aprilie 2010

Si daca..



Si daca as putea zbura,privind prin ochii tai fericirea zilnica..si daca ti-as putea mangaia surasul gingas..si chiar daca as vrea nu as putea sa ma despart de mana care usor ma strange..as zbura asa cu tine indelung sa vad rasaritul si apusul ce ne invaluie.. Sau daca ar fi sa mor alaturi de tine, as vrea sa mor sub luna plina,sa ma inec sub albastrul apei, sa atingem nisipul si sa ne lasam influentati de natura. Daca am fi mici particele de viata,nu ne-am dezlipi niciodata pentru ca nici moartea nu ne-ar putea separa .. Si daca nu s-ar fi inventat parfumuri , nu as fi avut nevoie decat de parfumul pielii tale si nu as fi vrut decat sa ma imbat cu el..si sa intru in coma. Si daca nu ar fi existat ceasuri,mi-ar fi trebuit doar atat : ochii tai, si as fi stiut cat e ora. Fiecare persoana are un anumit rol in viata ta.. mai important sau mai putin important... Tu ocupi si miezul zilei si miezul noptii, si fiecare picatura de ploaie care curge, curge in locasul inimii si al amintirilor legate de tine, si acest locas niciodata nu va seca,pentru ca il alimentezi,il incarci cu energie si cu bucurie.. Nu am sa regret niciodata ca te-am cunoscut si nici nu o voi face.. Pur si simplu aceste cuvinte sunt pentru persoanele cu adevarat importante pentru mine.. Si vreau din pura sinceritate sa stiti asta,recunoscand ca sunt o persoana deschisa si cu un suflet mare, care traieste fiecare clipa.. Si daca ai fi fost o tornada in cazanul sufletelor,eu nu as fi fugit din calea ta,as fi stat sa ma iei pe sus,si sa ma trezesti,sa ma faci si mai vioaie decat sunt,si mai fericita,mai norocoasa.. Imi place sa cred ca o sa te pastrez pentru totdeauna,imi place sa cred ca ma pastrezi in colivia iubirii..imi place sa cred ca datorita tie pot vedea in culori !




0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!