BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 30 aprilie 2010

Combinaţia fericirii, combinaţia trecutului !

Fericire. Ăsta e cuvântul care mă defineşte,indiferent că pic sau nu într-o stare de-aia mai melancolică ( e din vina amintirilor şi a melodiilor pe care le ascult,câteodată ).
Am învăţat că nu e loc pentru regrete,şi nu trebuie să fie,cel puţin NU la mine !!!
Sunt mult PREA orgolioasă,de fel..şi nu mă deschid cu oricine..chiar dacă de la prima impresie pare un prinţ/prinţesă.
Sunt fericită,datorită visului meu de a avansa,de a cunoaşte creaţia,propia creaţie,de a creşte în ochii voştri,a celor care mă iubesc,mă apreciază şi nu caută niciodată să mă dezarmeze cu propriile mele arme,mai ales încrederea mea în sine,pe care am câştigat-o într-un timp îndelungat şi nu sunt pregătită să renunţ la ea..şi niciodată nu voi fi,din punctul ăsta de vedere sunt " imatură " !
Ca orice fată,am crezut că primul " prinţ " este chiar PRIMUL PRINŢ.. şi n-a fost aşa ! dar uite-mă ! zâmbesc,venele vieţii mi se răspândesc prin tot corpul,sângele mă colorează,mă decolorează,revine la starea iniţială,iar tu rămâi o amintire,iar faptul că nu am acceptat să fiu luată de proastă,asta nu înseamnă că am fost nesimţită,sau mai ştiu eu ce ai gândit despre mine,sau ce gândeşti. Nu mă mai interesează !

Uneori mă pierd , ameţesc în gânduri care nu te pot ocoli, uite şi tu, fiecare rând îl scriu despre tine,despre viaţă , despre dragoste,despre iubirea adolescentină care nu e decât o joacă..
Spune-mi de ce iau totul în serios,şi te cred..de ce îmi fac nervi cu ceea ce gândeşti despre persoana mea? De ce nu pot fi mereu liniştită când încerci ca un mitocan să iei legătură cu mine făcându-ţi alte id-uri de messenger şi încercerci să mă abordezi ? De ce niciodată nu ai curajul să vorbeşti cu mine? Adresele respective oricum primesc ignore,iar tu... demult în lista trecutului.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!