BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 24 iunie 2010

Zi...


O noua zi,la fel..
De ce nu e nimic diferit?
Doar din cauza faptului ca ai disparut?
Te-ai evaporat...
Si nu incerc sa par mare si tare,sa ma bucur ca ai disparut,doar sa indepartez acea iluzie,cum ca eu am castigat batalia noastra de sentimente rasuflate de nisip,de nisipul de pe plaja unde tocmai mi se urcau fluturasi pe umar...
Aceeasi zi,la fel,cum spuneam...
Sunt confuza,prea tare...
Nu mai gasesc nici o cale spre fericire,de fapt,varsta mea,e una prea mica , dar atat de inaintata,asa mi se pare.. cu toate ca nu am experimentat mare lucru..
Ma intreb de ce ne este asa de greu sa ne schimbam,sa ne dezobisnuim de tabieturile noastre zilnice,ce sa mai zic de sentimente,chiar si false?!
Nu mai conteaza nimic,practic am nevoie de timp,sa meditez...
OSCILEZ !!!
Deocamdata nu e soare,si cam asta e cauza..
Te vreau inapoi,dar nu te vreau...
chiar nu stiu..
Vreau sa apara altcineva,acum...
si chiar daca exista, practic nu exista,ma intelegi?!
In capul meu fiecare sunet rasuna in mintea si in trupul meu,care e asa de neajutorat..
Eu dau lectii prietenelor,cum sa incerce sa para puternice..
Dar sunt doar o victima a unei atmosfere proaste : muzica nepotrivita,si trista,moleseala,noaptea,insomnia.
De ce am o mare nevoie de tine?
Cand nu esti,mi-e sete de tine..
Cand esti, vreau sa dispari !
Nu mai inteleg nimic,sunt confuza si vreau practic sa reinvat sa traiesc,sa zambesc..
Vreau doar sa nu mai am intrebari...din pricina adolescentei,dar ..viata e un mister !
I'm still open for happiness..Toate cele bune.
ADELLE.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!