BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 6 iunie 2010

I'm falling..


Cad..cad peste muntele de amintiri pe care le-am strans in siroaie de picaturi de culoare, de rasete, de lacrimi transparente ce stateau sa te inveleasca pe inserate..
Cad si tresar speriata dimineata de visul frumos pe care il credeam realitate.. dar ma linistesc stiind ca niciodata nu ai plecat, si m-ai vegheat din caderea libera si totodata indepartata..
Cad, de-abia am trecut peste norul pufos al specialului,dar s-a spart ; impactul a fost prea puternic..
Am cazut in gol si am aterizat in apa, in apa albastra si sincera, in apa in care am aruncat buchetul de flori daruit cu atat drag de la tine..
L-am aruncat caci mi-am spus in minte ca nu ma pot face niste flori,important esti TU! si e bine ca esti aici..Nu vreau sa mai pleci..
Am calatorit dupa aterizare,am ramas aceeasi cazatoare din cer, un inger al imaginatiei tale, ce te infioara..am ajuns intr-un paradis unde eram numai noi, o padure cu animale ce ne protejau, iar apoi am ajuns in spatiu si credeam ca o iau de la inceput..
Asa a fost..
Puterea gravitatiei din nou mi-a jucat feste si ai disparut..
Eu tot cad,cad,cad..din cuvantul " fericire " ... ce sta sa o ia din loc.. si sa se intoarca.De-ai putea sa ma prinzi, as stii ca m-am transformat intr-un fulg fericit...cazut. Doar de-ai putea,doar de-as putea.. !!

1 comments:

Denzz spunea...

:-<.

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!