BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 29 iunie 2010

DECLAR :


- declar ca nu ma apreciez asa cum ar trebui.
- ca sunt prea dezordonata si ar trebui sa schimb asta.
- ca fac intotdeauna lucrurile de care nu sunt prea sigura.
- nu imi sta in fire sa ranesc pe cineva,decat daca ma provoaca.
- as putea face lucruri mai bune daca mi-as propune .
- in ciuda celor intamplate din viata mea,nu regret nimic..
- daca as putea sa ii readuc la viata pe oamenii care m-au ajutat,as face-o.. respectiv bunicii mei pe care nu ii voi uita niciodata.
- am fost prea orgolioasa cateodata,dar nu regret,pentru ca meritati.
- stiu sa imi croiesc drum spre fericire si singura,nu am nevoie de ajutorul vostru fals,care oricum incearca mai mult sa imi incurce planurile.
- In viata mea am avut parte de mai multe momente frumoase decat momente dureroase,triste.Toate acestea se datoreaza oamenilor care inseamna ceva in inima mea si cu care ma pot mandrii,si se pot mandrii. Si din toate lucrurile acestea,mereu am invatat ceva.
- pot fi modesta si chiar sunt. Ma bucur ca macar printr-un lucru sau doua, sunt diferita fata de ceilalti.
- Nu mai dezvalui nimic persoanelor care au incercat sa ma "toarne " .Astfel de persoane care nu mai exista in viata mea,stiu de ce nu mai exista, deci , nu mai au nevoie de justificari din partea mea.Sunt doar un capitol din trecut si atata tot.
- Ma bucur de orice. Nu uit faptul ca nu ma uitati sa ma sunati de sarbatori, zile onomastice,and stuff.
Va multumesc ca sunteti aproape de mine.
- nu ma apropii de oricine intr-un timp, si bine fac.Consider ca in fiecare an,invat cate ceva mai bun,mai practic.
- la prima vedere ai spune ca sunt prea fitoasa, dar nu mai judeca. Sau bun,judeca-ma,caci invidia este o reclama gratis.
- Cei din familia mea nu ma ridica in slavi de fata cu mine,ca sa nu mi-o iau in cap.Dar in spatele meu,au cele mai frumoase cuvinte de spus.Adevarul e ca au si de ce.Va iubesc mult!!
- am un catel minunat, care imi insenineaza zilele mereu.. te iubesc puffy,mereu vei face parte din sufletul meu !
- Si in sfarsit,declar ca am cei mai minunati prieteni de pe pamant.

Cu drag,a voastra ADELLE.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!