BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 16 iunie 2010

E perfect !




Hello ! m-am intors...
cu noi vesti...
Am atatea de spus, sunt o gramada de sentimente care imi cotrobaie prin vene si imi distrag tot sangele din corp,imi umbla la ventriculul stang,drept... imi reseteaza inima, si nu pot spune " Shut-down "
E asa frumos..simt ca o bucatica mica dar esentiala din mintea si din corpul meu s-a intors..
Da! tu erai... !
micul meu fluture rupt din rai..
te-ai intors pe umarul meu dupa atatea luni de incercari pentru a gasi raspunsuri...pe care le stiam amandoi...era doar nevoie de timp pentru a le clarifica..
e asa frumos...
Amandoi am incercat sa ne schimbam aripile si sa fim doar simpli pamanteni, in cautarea unei noi jumatati de fericire,un pahar de sampanie presarata cu bucurie.. rasete,creatia unor noi amintiri ..
Dar n-a mers asa !!
Stiu ca amandoi ne iubim,si orice am face,suntem legati,cum spuneam... nu incerc sa profit...sau ba da, incerc sa profit de clipe frumoase,cuvinte frumoase...
care nu s-au schimbat deloc , nici macar in ciuda unor clipe de neliniste si nesiguranta, crezand ca ne vom pierde unul pe celalalt..
Vei ramane singurul meu fluture incarcat de sperante,imbracat de razele soarelui,pictat de culoare..
Te-ai intors micul meu fluture, batut de furtuni,dar esti in siguranta acum..iti voi fi alaturi,si nu vei trai doar o zi,ci o viata !
Te iubesc !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!