BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 6 iunie 2010

Sa fiu ca ele?!

E greu sa fi femeie/fata, adolescenta,orice.
Orice in viata e greu..incepand cu invatatul mersului,pana la conceperea unei mari afaceri,de viitor..
E greu sa ai varsta asta care oarecum ai considera-o periculoasa din mai multe puncte de vedere,wow,16 ani...
La 16 poti fi foarte usor influentabil,ca orice om,sau influentat ..
De exemplu cand esti cu un baiat,te poate schimba,te poate face dintr-o fata care invata,isi vede de treaba,te poate face sa te lasi de scoala,si mai multe..
Viata e asa trista uneori...
Cand ai impresia ca altele doar se dezbraca si sucesc mintile tuturor,peste cativa ani, iti aterizeaza ca din senin raspunsul : ele nu se vor realiza niciodata pe plan profesional,vor ramane cu ceea ce stiu cel mai bine sa faca...sa isi bata joc de ele,iar barbatii la fel,sa isi bata joc de ele,sa le foloseasca si atat..
Nu fac nimic special fetele astea..
Isi pierd noptile prin cluburi crezand ca sunt mai interesante,sau fumand pachete de tigari,injectandu-si ecstasy prin vene avand impresia ca pot "zbura" , ca devin euforice in mintile altora,ca pot deveni unice..
Ele niciodata nu vor invata ce inseamna demnitatea..
Chiar acum cateva zile am fost judecata dupa incaltaminte,tot asa,din invidie..
De la varste asa fragede cum e a mea,sunt catalogata drept un pericol social pentru zdrente..
Pentru ca oricand pot sucii si eu mintea fiecaruia,dar nu vreau..
Nu ajungi nicaieri terfelindu-ti demnitatea...
M-am intrebat de ce se iau tot felul de patzachine de-astea usoare de mine...
Acum mi-am dat seama,si toate fetele bune ar trebui sa se regaseasca.. : fetele astea " rele " care traiesc din vise,si pun botul la vrajeala cocalarilor,nu mai pot repara ce au stricat,si cauta sa ne demoralizeze pe noi astea bune..care inca nu au gustat din viata pe care o duc celelalte..
Acum stiu,sunt foarte apreciate de barbati..pentru ca isi ocupa timpul cu ele o noapte,sau chiar doua,si gata !
Nu va aruncati cu capul inainte si cu ochii inchisi daca va uitati la ele,cum stralucesc,cum 1000 de tone de machiaj,evident,luate din banii pe care ele " muncesc "
Nu deveniti ca ele..
Ele stiu sa se dezbrace si atat..
Dar eu m-am dezbracat de suflet de cele mai multe ori si am crezut ca imi vreti binele,ca toti prietenii imi vor binele..
In viitor,peste cativa ani,la varsta pe care o voi avea, nu ma voi alege decat cu 2-3 prietene,si alea probabil asa,sa fie..
Viata are un gust ciudat,dar frumos daca stii de unde sa gusti si nu iti mozolesti buzele cu amar..

1 comments:

Denzz spunea...

asa e^^.

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!