BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 25 iunie 2010

Facebook..


Mi-am facut si eu facebook acum ceva timp....ca doar e pah trend :)) ce mujjjjchii mei :))
Da' parca asta a devenit,mai nou, o noua modalitate de flirt.
Chiar am primit un mesaj de la o lesbiana :)), Elena Patricia fiind numele ei de facebook : " esti superba si foarte frumoasa..............ti-ar place sa ne cunoastem mai intim in pat ? "
omg... ! ce credeti ca i-am raspuns ? :))

" cred ca ai nevoie de un psihiatru,obsedata dracului ! :) "
Si asa s-a terminat trista mea experienta,din care am invatat ceva.. a fost amuzant!
dar ce pot spune?! sunt o multime de pericole pe net,asa ca trebuie sa ne ferim! Pana atunci eu numesc Facebook,FUCKBOOK.
TAKE CARE !
ADELLE.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!