BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 26 iunie 2010

No more good girl..



M-am saturat sa fiu mereu "aia mica".. M-am saturat sa fiu luata peste picior de toata lumea.. M-am saturat ca toti sa ma considere jucaria lor.. m-am saturat sa fiu la mana lor in fiecare zi.. ca o marioneta ... de azi inainte voi fi "tipa rea" .. nu voi mai lasa pe nimeni sa ma controleze.. sa imi spuna ce sa fac...
No more good girl! O sa fiu dura.. nu ma voi mai lasa calcata in picioare de nimeni.. nu voi mai lasa pe nimeni sa patrunda in mintea, inima, sentimentele mele..
Voi fi aceeasi "eu".. poate pe exterior.. dar stiu sigur ca in interior m-am schimbat.. m-am maturizat.. gandesc altfel de acum.. cred k .. asa e sa fi adolescent.. cred k e chiar greu..
Oare a trebui sa indur toate astea ca sa ajung aici?? Oare a trebuit sa fiu chinuita pana la lacrimi?
Dar ce a fost a fost.. acum nimic nu mai conteaza.. nu imi mai pasa deloc.. Acum totul e altfel.. acum nu ma mai afecteaza nimic din ce spuneti.. nimic.
..Viata-i o balta de vise rebele.. e un basm pustiu si urat..
Capu' imi e pustiu cu furtuni, gandurile rele le sugruma pe cele bune.. Cand totul se sfarseste si nimic nu mai are sens.. imi vine sa cred ca totul este un 0 barat..
Viata este o continua suferinta.. un chin nesfarsit...doar cand vreau !!


Good Girl Gone Bad!!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!