BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 25 iunie 2010

My best friend..


O cheama Ely, imi pare rau daca nu am scris prea multe de ea..
E cea mai buna prietena a mea,aia de suflet.
Sunt prietena cu ea de la gradinita,ceea ce inseamna ani buni de iubire continua.
O ador,e o persoana deosebita,ma face sa vad viata cu alti ochi,si o ajut cand e nevoie,si ea la fel...
Ma scoate deseori din stare, mai am momente cand imi vine sa ma arunc de pe un munte,si imediat,cu ajutorul ei,rad..neconditionat.
Eu sunt balanta,ea e scorpioanca,teoretic ar fi trebuit sa nu ne suportam,dar practic,ne iubim :-x ffff mult, e sister a mea,pe langa celelalte prietene ale mele fff bune ..
Chiar si aseara devenise un pic geloasa,pentru ca eu o exclud..
Nu e asa my friend, iti scriu aceste randuri,ca sa stii,ca eu nu fac diferente,si ca vei ramane intotdeauna aici ...
Mi-ai fost alaturi in momente grele,am ras impreuna,am petrecut mult timp impreuna,si nu conteaza ca nu esti acum cu mine in liceu,eu te iubesc la fel..
O iubesc mult , si nici macar cuvintele astea nu ar putea descrie cu adevarat..
ADELLE.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!