BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 26 iunie 2010

Regrete..


Regret tot ce a fost intre noi.. regret ca tu .. ai aparut in viata mea.. regret ca mi-am lasat mintea invaluita de minciunile tale rostite asa frumos .. invaluindu-ma intr-un nor de ceata din care greu am iesit, plangand..
M-am lasat condusa de sentimente.. si acum regret fiecare minut petrecut impreuna.. si totusi.. uneori ma gandesc ca poate au fost si momente frumoase.. poate.. dar nu mai pot.. nu mai pot sa trec mereu prin locurile unde odinioara imi spuneai ca ma iubesti .. iar acum te vad trecand cu alta .. tinand-o strans la pieptul tau.. si daruindu-i ei iubirea .. care mai-nainte mi-o daruiai mie..
Nu e corecta viata asta.. nu pot sa rabd mereu mereu.. sa vad cum tu mai uitat .. fara nici un regret..
Uneori .. imi e dor de tine.. imi e dor de noi.. dar totul a fost si este un regret ..
Sunt multe lucruri care le regret.. dar asta?? asta ma doare si ma urmareste zi de zi.. si nu pot sa te uit.. incerc.. dar totusi amintirile intiparite vor fi aici .. mereu.. Si plang si sufar.. si sper .. Poate totul e doar un vis.. poate e o inchipuire a mea.. o .. neliniste care nu imi da pace si ma urmareste tot pasul... Si astept sa ma trezesc din cosmarul asta nesfarsit.. Dar asta e realitatea.. Si ma gandesc .. de ce sa sufar dupa tine cand altul pot sa-mi gasesc?! Cum si tu alta repede ti-ai mai gasit.. o sa regreti si tu .. si o sa suferi... Si poate o sa te intorci la mine in genunchi cu gandul de-mpacare.. cu ochii plini de lacrimi si foarte mult regret..
Si .. daca asa va fi.. nici nu o sa te privesc in ochi .. poate o sa regret din nou.. poate o sa trec mai departe .. dar stiu ca pana atunci .. cu ochii plini de lacrimi numai eu o sa regret..
E trist ceea ce se-ntampla.. poate nu numai mie.. poate tuturor.. poate .. chiar si tie.. si suferim continuu .. iar ei pleaca mai departe.. abea atunci cand e mult prea tarziu.. incep si ne dau dreptate..
Eu pur si simplu regret tot ce a fost.. cu tot cu sentimente si iubirea dintre noi doi.
ELLIE.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!