BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 26 iunie 2010

Trairile unei adolescente...


Am aproape 15 ani... Traiesc inca in lumea mea imaginara unde totul e bleu...
Stau si scriu aceste randuri cu frica la gandul de a deveni matura... unde voi fi singura... fara parinti aproape la necaz, fara prieteni.
Doar eu...
Ma gandesc ca totul are un sens in viata asta ... si .. ca totul va veni de la sine.. doar ca nu gasesc rostul meu in viata .. ma gandesc .. in viata asta .. cati prieteni adevarati am eu .. si nu gasesc raspunsul.. toti ma mint in fata.. nu stiu cum sa ma foloseasca si cum sa ma abandoneze la greu.. stiu ca am si niste prieteni adevarati.. stiu asta ... si poate ca nu acum.. poate ca o sa vina...
Si astept. ..
Dar nu vine nimeni..
Scriu.. aceste randuri cu lacrimi in ochi... ma gandesc ca am sa mor fara un "prieten" langa mine.. poate o sa mai fie cineva in jurul meu .. poate..
Stiu .. ca multa lume ma uraste, ma invidiaza, ma barfeste... si mie imi pasa.. sufar.. poate pentru fiecare in parte.. poate prea mult .. poate nu indeajuns.. poate mai trebuie sa sufar..
Ma privesc in oglinda.. vad un suras sters.. o lacrima care pica din ochiul obosit de prea multa durere.. si chin.. si-ndur, si tac... si sufar in continuare..
Apoi.. va privesc pe toti in ochi.. dar ascunzand acea durere care ma apasa. Va zambesc.. dar ma doare.. si apoi sunt din nou in camera mea.. plangand.. singura.. doar eu si sentimentele mele..
Cu drag,Ellie.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!