BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 31 martie 2010

Viata mea ...datorita tie !


Poate va intrebati ce rost avem cu totii.. cu totii vrem sa iesim invingatori, in fiecare lupta.. ne pierdem in probleme nesemnificative si ne fura timpul de care ar trebui sa profitam..
Asa e si cu viata noastra...Din fericire, eu o pretuiesc,o valorific pe zi ce trece..e urat afara dar imi amintesc cum era cand era soare si asta ma face sa zambesc..
In viata mea personala nu exista suferinte... Nici dupa baieti si nici dupa nimeni..
Am invatat din rasputeri sa devin o " nesimtita " , sa nu ma intereseze nimic si de nimeni, sa imi fie numai bine , si cred ca e mai bine asa !
Desi imi place sa ii ajut pe ceilalti , dar am luat "teapa " de prea multe ori si mi-a ajuns..
Singurele persoane pentru care as intra in foc sunt cele din familia mea si atat .. Nimeni nu te iubeste mai mult decat familia..si asta o stiu sigur,am trait-o !
Pe tine te iubesc din ce in ce mai mult, pentru ca o demonstrezi.. pentru ca simt cum te daruiesti si razi alaturi de mine,plangi alaturi de mine.
Si chiar credeam ca persoanele de genul asta s-au terminat.
Viata mea devine mai frumoasa,mai colorata,mai bogata, mai vie..alaturi de tine ! Si toate aceste cuvinte sunt pentru tine ! Nu sunt si nu voi fi niciodata genul care sa amageasca... aceste cuvinte sunt din inima,pentru tine !
In rest, toata dragostea o am pentru o singura persoana : cea cu care sunt zi de zi , inca de la inceput,de prin anul 1994,septembrie 23 !
Pentru mine ea este cea mai importanta persoana, o spun si o voi spune indiferent de cata invidie si ura se ascunde in spate..
Mi-ar placea sa citesti tot ce scriu aici,dar si tu ca toti ceilalti esti prinsa de rutina de zi cu zi care iti acapareaza tot timpul..
Da,cea mai importanta persoana din viata mea este Maia [ bunica mea ] , fara de care nu as fi putut trai, si pe care o iubesc din tot sufletul.
Tati si Mami care au fost mai mereu plecati .. si preocupati de problemele de la serviciu, si pe voi va iubesc enorm.. doar ca niciodata nu ma puteti intelege asa cum o face persoana care sta cu mine zi de zi .
Am crescut zi de zi , ora de ora , minut de minut,ca un trandafir imbobocit multumita tie.
Si asa am realizat cat de frumoasa e viata mea datorita TIE ! Nu sunt cuvinte ca sa iti spun cat de mult te iubesc.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!