BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 30 martie 2010

Fericire...

Cunoasteti sentimentul acela de implinire , acea cascada de fericire care curge incontinuu si nu vrei sa se mai termine ? Eu cunosc sentimentul cu ajutorul LOR..si mai ales al Lui.
Intotdeauna am spus ca viata e misterioasa,e un mister cum de m-a gasit , sau cum ne-am gasit reciproc..
Nu m-am gandit niciodata ca mi-as putea intalni fericirea pe internet..
Am mai avut un prieten,si niciodata nu l-am numit FERICIREA MEA... de ce sa mint, cand sunt probabil atatia oameni care citesc si care ma cunosc , prieteni carora le-am povestit..
Inocenta asta a lui ... vreau sa ramana pentru totdeauna langa mine, si sunt niste randuri care curg, si nu se mai termina,asa e si cu el..as vrea sa nu plece niciodata, nu vreau sa ii pierd prezenta..si totusi , fericire e un cuvant mare,dar daca nu as simti asta ,nu as mai scrie, nu m-as mai darui cu toata fiinta..
Momentele astea sunt superbe,chiar vreau sa te intalnesc,Fericire , si chiar te-am intalnit !
Este o fericire pe care o simti .. o traiesti , se pulseaza tot mai tare si mai tare in corpul tau ..
E asa frumos cand zambesti cu ajutorul cuiva,e asa frumos cand cineva iti spune indirect,dar cu tot dinadinsul " Tine,ia,acesta este sufletul meu ! "
Intotdeauna te voi aprecia,intotdeauna voi privi si voi analiza toata atentia,toate cuvintele tale..
te divinizez , suflet scump ! si chiar iti multumesc pentru timpul asta, putin sau mult, nu conteaza, inseamna foarte mult, iti multumesc ca existi !


0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!