BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 24 martie 2010

Scrisoare pentru EL...


Si stiu ca vei intra aici si vei citi,dar mai bine, nu mai intra..iesi din viata mea si incearca sa uiti tot ceea ce e legat de mine..
Credeam prima oara ca te-am descoperit dintr-o mie de culori si ca tu erai curcubeul,am sperat sa fi unica picatura dintr-o ploaie,am crezut ca esti raza ce urma sa ma incalzeasca iar apoi sa te transformi in soare..
E cert ca m-am inselat si scriu toate astea doar ca sa imi exprim toate sentimentele..pentru ca TU nu mai faci parte din ele..
Imi doream sa cobor din trenul vietii si sa iti povestesc intreaga mea istorie,si sa o simt alaturi de tine,mi-am dorit sa apara cineva bun in viata mea si sa ii multumesc cum stiu pentru toate clipele frumoase..
Tu te razbuni , iti pica rau sa stii ca m-ai pierdut dar razbunarea nu te ajuta la nimic , ci doar ma face mai puternica..
Nu ai sa mai gasesti niciodata o persoana la fel ca mine , care sa aibe rabdare cu tine , sa te inteleaga , sa te iubeasca si sa te asculte...
Pacat ca pe unicul tau inger , asa cum obisnuiai a spune , pacat ca l-ai inlocuit..Nici nu stiu cat de " dracusor " este acest prezent inger al tau , dar niciodata nu va avea aripile asa de albe ca ale mele , si niciodata nu va zbura spre inima ta asa cum am facut-o eu de atatea si atatea ori.
Nu m-ai cunoscut si nici nu o vei face in viata asta , pentru ca nu o sa te las eu , nu imi place sa scuip si porma sa ling , si daca am facut-o am facut-o ca sa iti dovedesc ce inger bun sunt... si iertator.

Ce rost mai au cuvintele astea? spune-mi si mie ! Mai au rost pentru ca tin la tine ? Mai au rost fiindca imi pasa ? Mai au rost pentru ce ? Ca sa iti dovedesc ca nu o sa mai gasesti niciodata asa ceva.. ca sa iti dai seama ca daca m-ai inlocuit acum,nu m-ai inlocuit pentru o viata, nici macar pentru o eternitate nu ma poti inlocui..
Tu ai ales-o pe ea in locul meu , ea care a vazut la tine aceleasi aparente pe care le-am vazut si eu atunci...ea,care nu va ierta atat de multe,dar eu care mereu voi gasi pe cineva care a iubit aceleasi lucruri la mine pe care le-ai iubit tu !






1 comments:

Anonim spunea...

foarte frumos ceea c ai scris sus sunt chiar impresionat felicitari

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!