BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 6 martie 2010

Cateva randuri despre..... NOI !


Nu stiu daca vi se intampla ca toata saptamana,adica incepand de Luni si pana Vineri sa va ganditi la week-end.. :)) ca mie mi se intampla aproape de fiecare data...iar cand vine sambata sunt in toiul fericirii ;x \:D/ ... daca viata noastra ar fii ca in filme,as fi cea mai fericita persoana de pe Pamant..
E bine sa faci ce iti place,probabil cum am mai spus intr-o postare anterioara..
E adevarat,nu imi place la scoala,zgomotul ala infernal,toti acei copiii care se zbenguie ca intr-un parc de distractii,tot acel stres :|... dar cum fara carte n-ai parte,asta e :D !
Dar anii de liceu sunt cei mai frumosi, si cu toate ca vreau sa se termine,ma incearca un regret ca spun asta...
:D
Toti visam sa facem ce ne place,sa avem o viata ROZ,sa nu mai ploua pe strada noastra..
chiar acum cateva ore mi-au curs cateva lacrimi pe obraji,ca ma simt tot mai departe de tot ceea ce inseamna realizarile..
Sunt nerabdatoare sa aflu ce inseamna VIATA cu bune si rele , sa fiu alaturi de cineva care sa ma inteleaga,sa ma sprijine, sa nu stea cu mine doar pentru anumite interese..
Pentru toti sunt lectii de viata,dar inca nu am certitudinea ca toti acestia invata ceva din ce le rezerva viata...
posibil,sa ii invete,cu inaintarea in varsta..
Mi se pare ca unii tineri avanseaza spre cunoastere,spre bine , iar ceilalti regreseaza, din lipsa cunoasterii...:D
dar cum spuneam va venii o vreme in care toti ne vom da seama ce avem de facut, pentru noi, pentru binele nostru, pentru un viitor mai bun !

Pana atunci , eu va doresc un week-end frumos,avand in vedere ca afara e foarte urat..
Imi doresc pentru voi ce e mai bun,si sa fiti iubiti !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!