BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 10 martie 2010

Tu ce iti doresti ?


Chiar ma gandeam ce imi doresc de la viata asta...
pai in primul rand imi doresc sa am aproape printul pe care il iubesc,sa ii vad zambetul zi de zi,sa ma stranga in brate asa delicat de fiecare data .. imi mai doresc sa am in continuare prietenii adevarati langa mine,sa radem,sa ne distram pe seama a multor chestii copilaroase..ca deh,e varsta..
Vreau ca Puffy ( catelul meu ) sa ma apare mereu asa cum a facut-o de fiecare data,sa ma asculte..
In viitor visez sa am o cariera de succes in mai multe domenii...o combinatie intre muzica,scris , fotografie,machiaj..toate astea inseamna ARTA.
Imi doresc sa am multe parfumuri, multe haine,o masina ,un avion,un elicopter :)) glumesc..Imi doresc sa fiu fericita !
Imi mai doresc sa fiu iar mica,sa nu stiu ce inseamna problemele,fie ele si unele minore,cum sunt si acum, imi doresc sa nu am grija de maine, sa nu ma mai stresez la teste, imi doresc sa conduc , sa cresc si totodata sa ma opresc la varsta de 18 ani unde e totul ROZ...
Imi doresc o nunta frumoasa,imi doresc un copil sau doi care sa ma asculte,sa ma iubeasca,sa ma strige "Mami,te iubim ! "
Imi doresc sa nu mai fie atata rautate,invidie.. imi doresc sa fim mai buni !


Tu ce iti doresti ?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!