BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 29 martie 2010

Minciuni impletite cu intrebarea " DE CE ?! "

Intotdeauna am iubit oamenii corecti,cei care nu se tem sa isi arate arama, cei care nu mint doar de dragul unei imagini " IMPECABILE " .. cei care sunt sinceri..
Nu stiu de ce mintiti,iar daca faceti asta, va mintiti numai pe voi si ii indepartati pe ceilalti...
Foarte adevarata vorba " Ulciorul nu merge la apa de prea multe ori " ..
Nu va inteleeeeeeeeg ! tot ce incerc sa fac este sa privesc viata mea zi de zi , si sa ma "decolorez " cu toate minciunile voastre.
Pentru ce?
Pentru ce atata interes ?
Credeti ca va subestimam daca imi ziceati totul de la inceput ?
Incercarea moartea n-are ! si poate daca imi spuneati de la inceput cine sunteti cu adevarat, si nu va ascundeati dupa mastile bine conturate , poate aveam alta impresie..
Nu imi place sa ma cert , nu am cerut nimanui sa ma placa, nici sa ma iubeasca pentru ceea ce sunt, dar niciodata nu am cerut minciuni , si nici nu am dorit..
De aia am stricat o frumoasa prietenie ( am crezut eu ) doar de dragul de a avea voi o imagine frumoasa, bazata pe minciuni... si sa nu credeti ca sunt proasta si ca nu m-am prins..
Da, eu tac , o data , de doua ori,dar deja la a treia oara, ai terminat-o cu mine !
Sincer, mi-as fi dorit sa mai fi facut parte din viata mea, asa cum erai tu sau cum erati , nu conta , poate va puteam da un sfat , va puteam ajuta... dar nu .. noi suntem prea orbiti de aparente, bunurile materiale, parerile societatii..
Spune-mi si mie de ce asa zisul inger a meritat aceste minciuni ?!
Intrebari fara raspuns... mi-ar placea sa te intreb, sa am curajul sa te intreb de ce ai facut asta .. Chiar am crezut ca tii la mine, ca ma iubesti asa cum o spuneai cu toata fiinta ta,zambind.
Si chiar asa, de ce ?!
Inca te iubesc.. nici nu stiu cum de mai am puterea s-o fac, desi toata lumea ma critica cand ma aude ca inca mai existi in sufletul meu !
Oare o persoana asa de realista ca mine , iar e orbita de tine si mai exact de amintiri ?
Pai de ce ?! Pentru ca am fost o ipocrita, cum ai zis-o ? Pentru ca am fost impertinenta?! Pentru ca am fost Nesimtita ?!!!!!
De ce ai ales toate astea ?! Nu stiu si probabil nu o sa aflu, inca te astept sa imi raspunzi ...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!