BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 6 mai 2010

M-am saturat !

M-am saturat de mine...de cocalari, pitipoance, spaga, mizerie, tupeu obraznic, nespalati, nesimtiti, vedetisme, politicieni, hotie, incultura, subcultura, vorbe goale, , misoginism, parcarii aiurea, soferi inconstienti, accidente, colegi cu superioritate si atitudine de sefi, invidie, turnatori, teroristi, filme de doi bani (laudate de parca ar fi, cel putin capodoperii geniale ale cinematografiei romanesti), popi spagari, idioti, cretini, tampiti, manele, playback, droguri, arme, poluare, boli...

Ah! Sa nu uit...M-am saturat de TINE !!!

Cu totii am trecut prin asta si ne-am descarcat nervi pe ceva sau cineva...de obicei cineva fara vina, drag sufletului nostru, sotie, copil, mama, tata, etc. Ne-am saturat de multe, dar ce putem sa facem sa le eliminam, sau cel putin sa diminuam ? Luand atitudine fata de noi si de ei...sa ne culturarizam, sa ne civilizam, sa dam si sa ne dam exemple, sa evitam sa dam spaga si sa cerem spaga, sa nu ne conditionam responsabilitatile pe care le avem fata de altii, sa fim politicosi sa avem respect fata de ei, ca apoi sa pretindem si noi respectul lor.

Lumea nu-i perfecta...si nici tu sau eu. Poate asta face viata mai interesanta si mai frumoasa, dar nepasarea...nepasarea o poate distruge !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!