BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 26 mai 2010

Baiatul perfect !


Mai existaaaaaaaaa?!
OARE mai exista?!!!!
Caci daca da,il caut cu nerabdare.......
Vreau sa il intalnesc si sa fiu fericita cu el,sa ma plimb prin marea albastra a viselor noastre eterne care nu se va spulbera de dragul ALTEIA !
Vreau sa zbor cu el,in fiecare secunda,sa zbor si sa nu am nevoie de acel cablu cu care sa ma tin , sa nu aterizez intr-o prapastie pustie...
In viziunea mea ar trebui sa fie frumos, dar nu EXAGERAT caci daca e ffff frumos,nu va fi niciodata al tau,ci AL TUTUROR, sa fie brunet sau saten inchis :D , ochi verzi,de preferat..dar stiti ceva? nu prea conteaza frumusetea sau fizicul,dar totusi :D nici un urat nu vreau :)) , caci o persoana ca mine trebuie sa aibe pretentii :) stiu exact cum sunt dar nu vreau sa ma laud singura..caci,modestia inseamna mult.
As vrea sa fie tandru,dar nu exagerat de tandru pentru caaaaaaaa, ma indepartez.. nu imi place sa fiu sufocata si nu imi place nici sa sufoc.
Si inca ceva,as vrea sa nu fie cu freza de aia de zici ca l-a lins vaca !!!!! :)
Sa fie destept,sa nu zica orice prostie numita " Gluma" doar asa sa se afle el in treaba,pentru ca atunci va deveni insuportabil >:P.
Sa fie cu simtul umorului,dar nu din ala sec..sa aibe un umor aparte,UMOR,nu sa isi bata joc de ceilalti , sa aprecieze arta,sau macar poezia,ori cuvintele frumoase pe care le-as putea scrie despre el,nu sa se uite ca matza-n calendar,si sa iubeasca animalele :x.
In concluzie sa arate bine,sa fie destept,frumos,AAA si sa nu uit,sa fie inalt :D dar nu fffffffffffff inalt,de preferat 1.75-1.80 , pentru ca eu deja am 1.72 :P , si cel mai important sa NU INSELE !!!!!!!!!!!!!

Care se ofera? :D . stiu ca nu e cea mai buna metoda de a-l cunoaste pe EL,dar poate cine stie..sunt doar optimista !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!