BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 10 mai 2010

Amintiri..

Sunt atatea amintiri..mai ales legate de tine..Le-am legat cu sfoara vietii si le-am inodat cu ata colorata ca sa le port mereu cu mine..
Nu ma parasesc niciodata, picaturile de ploaie nici nu ma racoresc,soarele nu ma incalzeste..unicul tau zambet nu mai e acelasi .. sau,nu mai e deloc !
Esti la fel de schimbator ca marea..
Dar trebuie sa recunosc ca as da orice sa fiu nisipul..
Gravitatia te sfideaza la fel cum genele mele se preling pe ochii mei atintiti spre tine..
Viata mea nu e facuta din regrete...viata mea e facuta din iluzii din care ma hranesc,e aceeasi masa principala si acelasi desert..
Cafeaua imbinata cu lapte nu mai e aceeasi, ci are DOAR aceeasi culoare de cand ai plecat si ai lasat-o nemiscata pe masa...
Primavara din viata mea s-a transformat in toamna, niste culori verzi,senine,transformandu-se din ce in ce mai multe,mai aramii si in curand intr-o ninsoare..
Parca doar vantul ma intelege..nu pot vorbi cu el,dar il pot simti..
E prea tarziu,clopotele deja bat,iar tu nu te mai intorci din desert,sunt prea multi scorpioni care te vaneaza si te directioneaza spre miraje.. Nu sunt eu !



2 comments:

Unknown spunea...

amintirile e bine sa nu le pierdem niciodata :)

Ghiocelul alb spunea...

Fiecare individ e unic si are drumul sau aparte. Trebuie sa ne urmam drumul si sa stim cand e momentul sa mergem mai departe, pastrand insa intr-un colt de inima, amintirile. Ele sunt povestea noastra.

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!