BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 28 februarie 2010

Pai...let's talk 'bout love.. :D

Ar mai avea sens sa spun ceva despre acest sentiment minunat,care se transforma cat ai clipi,in ura? :| Nu va inteleg...sa spui ceva acum,iar peste un timp sa iti transformi sentimentul in ceva ce nici nu credeai ca va putea exista..Ne pierdem timpul, si investim sentimente,in ceva in care credem ca va merge,dar nu e asa..asta am simtit-o si eu..:-( . Aiurea,pentru ca...oricat ai spune tu ca nu doare,tot doare... Ne doare ca suntem nepasatori cu cei din jur,si trantim cuvinte..
Si ca SA VA ARAT CE AM SCRIS IN VIITOAREA MEA CARTICICA "Viata in 15 primaveri " legat de iubire..

. Iubirea e ceva trecator, cum mai spun alte persoane,dar dupa parerea mea,,iubirea nu se termina niciodata daca o intretii…si cu ce se intretine? Cu respect,comunicare,intelegere.. cand alegi pe cineva , il alegi pentru ceva anume.. iar cand alegi nu il mai dai inapoi , il pastrezi , il alimentezi cu o putere extraordinara, depui sentimente si te consumi..Iar daca te consumi,niciodata sa nu recunosti, sa nu te plangi pentru ceva ce faci cu toata fiinta ta.

Cine nu iubeste e alb negru,cine nu traieste clipa e ca si soarele fara stralucire..e ca si cand ai traii degeaba… Iubind te redescoperi,descoperi pasiunea,descoperi magia pe care o faci , si nici macar nu esti magician profesionist,dar un magician tot vei fii , pentru ca vei stii sa o folosesti.. si nu vreau sa cred ca o folosesti intr-un scop personal, ci o vei darui,vei mai invata si pe altii sa aibe succesul tau si experienta bine meritata.

Iubirea nu inseamna doar culoare,nu inseamna doar fericire ci si suferinta… iar cand iubesti, suferi , si uneori lasi totul de la tine.. Asta inseamna iubire,cand nu mai esti egoist si nu mai urasti pe altii pentru ca le este bine iar tu nu esti bine,desi ai vrea din tot sufletul sa fii..

Prin iubire iti descoperi partea sensibila,partea frumoasa,partea ROZ... ai grija ca cineva sa nu profite de partea asta,si tine-o doar pentru tine,modeleaz-o .. fa-o mai buna…Pentru ca ea va creste,asa iti va creste tot sufletul si va indeparta ura,suferinta , chiar si saracia va disparea..Nu te costa nimic sa iubesti si sa zambesti..nu stii niciodata cand iti poate aduce caldura un zambet.

Nu imi spune ca nu zambesti doar pentru ca suferi din ceva banal, vreau sa cred ca treci peste orice,asta inseamna iubire,cand lasi de la tine… cand vrei sa stergi totul cu buretele.

Eu consider ca prin iubire stergi amintirile urate si iti cureti sufletul … Iubirea e o minune a sufletului, o minune care te asteapta in fiecare zi,sa o descoperi si sa inveti cum se “ conduce” ..Si nu vreau sa incurci acceleratia cu iubirea.

Vreau sa conturezi tot ceea ce faci prin iubire,vreau sa devii o fiinta care tinde spre perfectiune,prin iubire, vreau sa visezi,sa zambesti.. pentru ca doar iubirea te conduce spre imaginatie,spre vise..

E greu sa treci prin iubire si sa scapi cu ”viata”…e totul asa de frumos prima oara,totul atat de dulce,e ca un cocktail de dorinte,care speri ca se vor implini,poate se vor implini,nu caut sa descurajez pe nimeni,dar fiecare isi va da in petic in cele din urma..

Iubirea sincera vine din interior,te lumineaza si te salveaza de obstacolele vietii,pentru ca ea reprezinta cercul sperantei,amalgamul de dorinte imbibate de culorile vii care nu stii pentru cat timp vor exista..

Lasa urmele din trecut si deschide-te pentru cine merita,cu siguranta exista acel cineva,acel ceva care te fascineaza si te face sa zambesti indiferent de moment,trist sau fericit,iti da putere..

Nu vreau sa va imaginati ca eu cunosc totul despre viata,am doar 15 ani,putina experienta,dar tot ce ma face pe mine special este demnitatea,niciodata nu o sa ma vand ieftin,vreau sa fiu un trofeu greu de castigat.. vreau sa ma castigi sincer si correct,demn si modest.. Pentru asta sunt aici,sa vorbesc despre “ crizele” adolescentine,prin care am trecut si trecem toti..

Scrisul ma face libera,ma dezvolta si ma face sa imi dezvalui sufletul,aici,alaturi de voi , in speranta ca nu ma veti copia,ci imi veti imita stilul de viata,si nu povestile.

Fara alte argumente , iubirea e cel mai de pret lucru , datorita ei exist si eu si intreaga omenire, iubirea e ceva inegalabil, care nu poate fi descris in cuvinte,trebuie simtit si nu inteles prea mult.Poate da,o sa intelegi iubirea,intr-o zi, cu persoana potrivita.

In iubire nu e loc de orgoliu,poate un orgoliu care poate fi o pata de mister…in orice caz,iubirea e magie ! te las sa o descoperi !
NU iti pierde SPERANTA ! VA APAREA,si intr’o zi imi vei da dreptate!!!!

Da,a plecat.Nu s-a mai intors,oricum ii multumesc ca a fost candva un inger,dar acum si-a scos aripile si a zburat,ii multumesc pentru ca m-a invatat ceva,acum am mai multa experienta..ii multumesc ca si-a ocupat locul meritat sau poate mai putin si m-a invatat ca data viitoare sa nu imi mai deschid sufletul asa de repede..

A fost ceva,si poate e si acum,dar gata..daca il iubesc,ii respect dorinta si il las liber.

Si nu, iubirea nu se limiteaza doar la posesiune,este sentimentul pur, care face parte din toti, este o arta sa il dezvolti si sa il arati.. “ Tine,ia , aceasta e inima mea “ .


0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!