BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 28 februarie 2010

My life.. in cateva randuri,pasiuni,etc :D


Stiu ca tot ce astept acum e sa imi termin liceul,sa urmez o facultate, sa fiu doar ce vreau sa fiu, si sa ajung unde ma duce pasiunea. Nu ma pot hotari, viata e atat de frumoasa,cel putin asa o simt eu , si asa o vad..Vreau sa fiu dj la radio,sau fotograf,psiholog sau make-up artist,deocamdata toate astea imi capteaza atentia..Important este sa faci ce iti place,nu sa faci de nevoie, pentru ca atunci iti distrugi tot cheful de munca..
Si oricum, in toata viata astaaaa,inveti si muncesti,inveti si muncesti...
Off,cam greu,nu-i ASA? dar trebuie sa ne bucuram..La mine totul e frumos,asa imi place sa cred, Imi iubesc familia,prietenii,iubesc animalele,natura,doar ca sunt o fire cam :-? superficiala si daca imi place ceva spun un " Da " simplu,si cam atat..Nu pot nominaliza toate pasiunile,pasiunea mea e una singura : viata.
Imi place sa fiu arhitect de suflete,sa va ascult,sa va dau sfaturi ( mai bune sau mai putin bune :D ) , pana la urma,gestul conteaza!! M-am saturat sa fiu catalogata drept fitoasa sau aroganta,cu nasul pe sus,increzuta,etc..Nu judeca o carte dupa coperta..sau nu judeca un om dupa aparente,tot aia ! Imi iubesc prietenii, inseamna mult pentru mine,faptul ca au incercat sa fie acolo si sa ma ajute,nu uit asa de usor si stiu cand sa le multumesc..
Nu stiu de ce,presimt ca voi ajunge cineva important,as vrea sa va mandriti cu mine,dar .. :D cred ca va mandriti de acum..pentru ca IUBESC..si iubesc din tot sufletul tot ceea ce inseamna natura si darurile de la dansa ;;).
Nu pot declara ca am invatat multe in 15 ani..aproape 16 :D .. Mai am o gramaaaaaaaada,si ma consider tot copil,chiar daca vreau sa cresc mai repete,pana la urma,trebuie sa ma bucur de anii astia, ANII DE LICEU ... si sa imi traiesc viata..chiar daca unele persoane ma cam dezamagesc,trebuie sa merg mai departe!
P.S : Va multumesc ca sunteti langa mine :-*.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!