BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 28 februarie 2010

Aparentele inseala !

Pai chiar asa,aparentele inseala!Chiar m-am inselat in privinta a multor persoane :-? Nici acum nu imi vine sa cred :-$ ...dar asta e!!!
Si probabil nu stiti,atunci cand ma loviti, nu o sa va mai alin durerile nici cand o sa vina Apocalipsa :)) Sunt cam orgolioasa dar..pana acum am dobandit tot ce mi-am dorit,si daca nu a fost asa,inseamna ca nu mi-a trebuit . :P
Nu sunt narcisista,dar ma consider un om bun, dar paaaaaaaaacat,ca toti profita :)...
DAR NU ! NU SUNT OBISNUITA SA SUFAR PENTRU VOI SAU DUPA VOI... NU!!! cei care ma fac sa sufar,nu prea isi merita timpul meu !
De ce sa scriu aici si sa mint? Nu..e mult mai frumos sa fiu sincera,si sa aflati unele raspunsuri la niste intrebari cam retorice.. :-??
E DEMOCRATIE ! SI FIECARE ARE DREPTUL SA GANDEASCA , SI SA ISI EXPRIME GANDURILE !
Si repeeet, nu sufar dupa vechile experiente din care credeam ca o sa iasa ceva frumos >:D< . !

1 comments:

Unknown spunea...

foarte adevarat ceea ce ai scris:), aparentele chiar pot insela.

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!