BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 28 februarie 2010

Deci nu , viata mea nu are regrete !

Dar cine spunea ca trebuie sa ai vreun regret pentru ceva sau cinevaaaa? Doamneeeee ! =)). Cred ca as fi ultima persoana care ar afirma asta :D Eu una, ma bucur cand am parte de ceva frumos,si tot asa,ma bucur ca s-a terminat pe o cale cat de cat amiabila..VIATA e mult prea frumoasa pentru regrete,zic ! :))
Oricum nimeni nu se gandeste la nimic altceva,decat la el insusi..Degeaba existam,noi astia buni , sa facem lumea mai buna,daca vin 10.000 cu suflete de piatra !
Ideea e sa nu va tai orice urma de speranta,ci doar sa va fac sa fiti mai realisti :D,asta daca nu erati deja :))..
IDEEA E UNA : DACA TE MERITA,TE MERITA ! DACA NU,ISI IA BAGAJELUL SI PLEACA. :)))
eu una zambesc,si ma bucur de asta,pentru ca de-abia acum imi dau seama cine ma merita si cine nu , :-" aviz amatorilor :).
De cand ma stiu sunt o persoana deschisa,spun totul pe fata,dar in limita bunului simt,bineinteles..
Si cu toate astea,cred ca ma iubesc putine persoane,dar care ma merita ..Nu ma laud cu nimic altceva ( inafara de dragostea voastra,pentru mine =)). ) O apreciez,pe bune, va iubesc pe toti ! 2-3 PERSOANE ACOLO,CARE MERITA CU ADEVARAT ! ..restul,pa pa ! dar da,NO REGRETS.


Chiar,imi spunea un prieten foarte bun ca sufera dupa o fataaa care vaaai nu il vrea si nu stiu ce,si nu stiu cum..pana ce a stat el si s-a gandit,ca daca sta asa treaba,sa isi vada el de treaba lui :)) bun sfat !! De la care am invatat..Omul chiar nu are regrete..
asa e bine! si eu am pus suflet de nenumarate ori in lucruri marunte si vad ca nu a contat prea mult,nimeni nu l-a apreciat...
Intotdeauna am apreciat oamenii care au suflet dar nu si-l ofera pe tava,eu nu am cum sa fac asta,dar nici nu sunt o buna actrita..ma cam dau de gol..oricum,are cine sa ma aprecieze,si sunt o norocoasa..Iar voua va doresc tot binele din lume,acum ca vine 1 MARTIE ! Multa multa multa fericire si pupici !!

1 comments:

Anonim spunea...

Foarte bun articol.Sunt de aceeasi parere cu tine.FARA REGRETE! :-x

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!