BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 28 august 2011

Mai esti prezent ?


Unii oameni dispar, sau cel putin este iluzia proiectata in mintea noastra atat de sedusa de cuvinte aruncate .. Asa mi-as face eu praf acum mintea care inca te mai tine aici . Mintea, sufletul meu inocent si patat de imaginea ta .
Tu nu ai disparut si nici nu vrei sa faci asta.. tu sau eu , nu stiu care dintre noi doi nu vrea sa se dezlege de propriile amintiri . Iubeam cu disperare cand ma trezeam dimineata cu aceleasi ganduri colorate si tu erai acolo, pe aceeasi lungime de unda perfecta .
Nici tu nu te mai oboseai sa te " aranjezi " pentru ca stiai ca eu am in cap aceeasi impresie . Pentru ca stiai ca vei fii acolo si a doua zi , si a treia, si a patra ... dar nu .. este o prostie tot ce scriu . Cand arat aceste cuvinte scrise pe hartia asta virtuala , oamenii gandesc si ma intreaba " cine te-a ranit in halul asta ? " . Ma doare ca inca mai esti aici , si nu esti cu mine dar inca te vad . Sunt in cautarea TA ... incerc sa te gasesc conectat intr-un ALTUL.. si vorbesc cu acel ALTUL dar acum imi controlez fiecare cuvant si cu tine nu faceam asta..
Ma simt ca o robotica atenta la fiecare detaliu .. si cu tine zburam, radeam, zambeam de 2 ori si plangeam de 10 dar imi placea si adoram asta.
Acum te caut si in oglinda lacului care e in fata mea .. dar ma intorc dezamagita acasa pentru ca nu te-am gasit si parca turma de blocuri se darama peste mine .
Nu gasesc puzzle-ul de cuvinte ca sa formez "CODUL" si sa aflii ca de fapt eu sunt calea spre linistea ta si tu, catre linistea mea..
Vor mai trece ani pana iti vei da seama de asta .. si pana atunci vei ramane aici .
Si cum spuneam .. unii oameni dispar. Dar in mintea mea tu nu esti un simplu om , ai ramas la fel de special , un dezamagitor special si probabil vei mai ramane aici . SAU NU ? Ajuta-ma sa gasesc raspunsul corect ca sa stiu ce voi face si maine fara tine...

Don't copy this BITCH !!! THIS IS MY WORK . SOON will be published MY BOOK .

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!