BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 28 august 2011

It's so funny


Si inca nu imi vine sa cred cum EL uita de mine saptamani intregi poate chiar luni fara sa zici un amarat de HEEEI !! si dupa sa ma bagi in seama ca si cand nimic nu s-a intamplat .. Uite asta esti TU ... Astia sunteti VOI barbatii ..... Sunteti atat de insensibili , atat de falsi uneori ... si poate ca si in momentele in care chiar cred ca v-ati da viata pentru noi ... poate si atunci mintiti ... MINTITI cu atata usurinta ... iar noi credem ca sunteti cel mai special ... cel mai perfect .... nimeni nu mai are un IUBIT ca al meu ... si devenim altele pentru EI... pentru minciunile lor .... si dupa .. realizam ca pentru EI am facut atatea greseli .. si am ranit atatea persoane care au incercat sa ne deschida ochii iar noi am zis : "hei ce stie ea? e geloasa :-j ar vrea ea pe cineva ca EL'' si dupa il pierdem pe EL .. si cu el am pierdut alte persoane .. si altele ..... unele mai importante alte mai putin .. dar cand vad cat de usor te-am putut ierta pentru toata rautatea pe care ai folosit-o pentru un baiat .. iar eu cat de usor am trecut peste doar pentru ca te iubesc atat de mult.. as vrea sa stii ca daca o sa mai faci si a doua oara ce ai facut pentru EL iti rup capul !
No joke! ♥♥♥♥♥♥ ei cacat =))) sunt cacaturi peste care trecem impreuna pentru ca suntem prietene . cele mai bune prietene :x ♥♥♥♥♥♥
with love,
Ellie

0 comments:

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!