BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 21 iulie 2010

Zambet...

Zambetul de pe fata mea imi alunga ploaia si picaturile de roua ce stau ghemuite pe iarba...
De ce e asa?
Ma urmaresc toate amintirile,dar ce bine ca unele nu ma merita...
Stii cat ma bucur ca trec prin viata si realizez cate javre au stat la coltul inimii mele cerand sfaturi,si eu ... ajutandu-le...iar acum , nici macar un " multumesc "
Halal oameni !
Dar cine se aseamana,se aduna..
Sunt fericita... ca am gasit persoane care intr-adevar merita tot ce povestesc... Merit sa ii ascult,merita sa m-asculte..
Normal ca invidia va exista... dar ea e o alta dovada de zambet..
Imi place sa primesc satisfactie din partea unor oameni frustrati,dar stiti ceva ?! Nici macar nu meritati !!!
Va completati si va intelegeti atat de bine pentru ca sunteti la fel... aceeasi bureti insetati de rautate...
Dar nici macar nu ma mai obosesc..
Toate aceste rautati care vin din partea unor oameni care nici macar nu stiu de ce au picioare,ca oricum pe pamant nu vor exista...
Sunt fericita ca am scapat de oameni ca voi .. iar viata mea cuprinde toate regulile facute de mine..
:x

4 comments:

Unknown spunea...

Cat de frumos poti scrie chiar si atunci cand te apasa "toate amintirile" alea, dar nu ai de ce sa iti mai faci probleme, ceea ce a trecut se poate uita, nu tot timpul este usor dar de data asta am incredere in tine ca vei reusi !!! Nu am sa ma indoiesc nici odata de tine :X:X:X te iubesc !!!

ADELLE spunea...

>:D<

ADELLE spunea...

si eu si eu si eu :X

xxx spunea...

Hei , ai scris atât de drăguţ.
Ţi-am luat şi noi bannerul , sper că nu te superi.

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!