BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 11 iulie 2010

Ce ciudat..



Ciudat este faptul ca suntem diferiti.
O ciudatenie presarata de bucurie..pentru ca exista fel si fel de oameni.
Bineinteles, eu sunt inconjurata numai de oameni minunati,care ma apreciaza si viceversa.
O experienta care m-a invatat ceva a fost ca trebuia cica sa ies cu un amic,la o plimbare cu masina...el ma invitase.
Toate bune si frumoase, pana cand a aparut alta amica,mai buna ca mine,si care nu stiu de unde ar putea sa ii dea sfaturi mai bine decat mine sau mai bune decat ale mele,pe care a scos-o cu masina... oricum tipa sta in Canada.. iar eu ca o amarata ce sunt,stau in Romania, ce sa scoata de la mine.... o invitatie pana in Canada?! Nici gand.
Si eu?! uitata ... pe motiv ca masina e la vopsit. :))
Hmm.. am intrerupt orice legatura pentru ca mie nu imi plac oamenii materialisti si falsi..
Stiu ca nu sunt in masura sa judec,dar e o tara libera asa ca imi pot exprima parerea.
Un amic/a in plus sau in minus, tot aia !
Persoanele de suflet pentru mine raman tot aceleasi si se stiu...
Uitasem sa precizez ca am fost la mare si am cunoscut persoane foarte sincere,demne de atentie, o atentie ca a mea,si mai precis o persoana foarte sensibila,si cu bun simt,exact ceea ce cautam eu de foarte mult timp. Nu pot sa multumesc decat puterii destinului, a rationamentului, si lui Dumnezeu.
Nu sunt persoana care sa judece dupa aparente sau persoana care sa zica ca vaiii o persoana nu merita atentia ta daca nu e frumos/a, daca nu are bani.. astea-s aberatii.
Un adevarat caracter se cunoaste prin COMUNICARE,si prin ceea ce gandeste.
Totusi,el ramane un artist.. in inima mea sau nu... si poate e prematur ceea ce scriu despre tine,Andrei,dar unicul mod de a-ti multumi fiind atat de amabil cu pozele , melodiile , gandurile tale si nu in ultimul rand portretul realizat.
In sfarsit se mai gasesc si persoane ca lumea.
" Cine se aseamana, se aduna! "
Cu drag,Adelle.

P.S : Va arat portretul facut de Andrei,pentru mine! Multumeeeeeeesc mult !!!!!!




4 comments:

Unknown spunea...

Cu placere sweety :X :*

ADELLE spunea...

:X:X:X:X

Rafael spunea...

prea tare postat-ul asta bv

ADELLE spunea...

Multumesc Rafael :*:*

Trimiteți un comentariu

WOW,Chiar nu ai nimic de zis?!